استاندار يزد رويكرد دولت تدبير و اميد را حركت به سمت خصوصي سازي دانست و گفت: اجراي طرح منطقه ويژه پارك علم و فن آوري استان يزد نياز به جذب سرمايه بخش خصوصي دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" روز سه شنبه در ديدار با مسئولان پارك علم و فن آوري يزد ضمن تبريك ميلاد حضرت رسول اكرم(ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: از پارك علم و فن آوري يزد بازديد خواهم كرد.
استاندار يزد با اشاره به اينكه ديدگاه من توسعه پارك هاي علم و فن آوري در استان يزد است، گفت: استان يزد از نظر وجود استعداد و مباحث فرهنگي و ديني و سلامت در شرايط خوبي قرار دارد.
وي افزود: مركزيت استان يزد در سطح كشور و وجود نيروهاي مستعد از جمله ظرفيت هاي استان براي توسعه پارك هاي علم و فن آوري است.
استاندار يزد خاطر نشان كرد: پارك علم و فن آوري در استان ظرفيت بسيار وسيعي دارد.
در ابتداي جلسه "محمد علي امراللهي" رييس پارك علم و فن آوري يزد به ارائه گزارشي از روند پيش روي اين پارك پرداخت.
گفتني است تجاري سازي يافته هاي پژوهش با استفاده از توان بخش خصوصي توسط شركت هاي كوچك و متوسط دانش بنيان و ايجاد ثروت و رفاه اجتماعي با استفاده از دانش براي مردم از مهمترين وظايف پارك هاي علم و فن آوري است و استان يزد با اخذ مجوز شوراي عالي عتف مي تواند اولين منطقه ويژه علم و فن آوري در سطح كشور را در استان يزد راه اندازي نمايد. 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا